Agility

13.06.2012 20:27

Ano, je to tak, i já jsem se zařadil mezi hopsálky :-). Začal jsem s paničkou chodit na základní kurz agility do Křimic 15. dubna. Teď už umím pár překážek ikdyž někdy dělám že ne. Nejlepší je tunel! ten si proběhnu kdykoliv s velkym nadšením (i když zrovna běžet nemám nebo mám předtím ještě něco přeskočit - proč jako, když se to dá oběhnout že jo...). Docela mi to baví, je to sranda, až jsem z toho zapomněl, co znamená povel čekej... Panička zavelí čekej (normálně vím, že to znamená, že mám zůstat v poloze v jakej jsem a nehejbat se, ale tady to nějak nezvládám) a já jsem natěšenej před překážkou tak moc, že než panička kousek popojde, abych prej startoval z odložení a měla tak náskok, tak vyrazím jako střela, proběhnu překážky co vidim a pak koukam a ona je na začátku a čeká, až se laskavě vrátim, a že máme běhat spolu i když takhle je to rychlejší a pro ní pohodlnější :-). Jako důkaz, že tam opravdu chodíme, přikládám foto při proskakování kruhu, jasně, kdyby hořel bylo by to asi zajímavější ale i tak-ten muj soustředěnej pohled mluví za vše :-).