Dovolená

16.08.2012 18:29

už sme dlouho nic novýho nenapsali tak to musíme napravit :-). mám za sebou svojí první dovolenou-jen krátkou, ale o to zajímavější. Spal jsem s paničkou, tim jejím a jeho čubinou Vendulkou ve stanu heč! ale hezky postupně. Vyrazili jsme si na společnej vejlet do okolí Hřenska. Cesta trvala 3 hodiny což je děs, ale dělali sme pravidelný čůrpauzy tak se to nechalo zvládnout. První den jsme šli zkouknout Panskou skálu, pořádně sem ty "varhany" občůral kolem dokola a mohlo se vyrazit do kempu, kde jsem postavil stan, no tak ne já, ale páníčci, já zatim koukal, kde se co děje... Pak jsme ještě vyrazili na procházku, abych se já a Venda proběh a chutnala nám véča a dobře se nám spalo. Po tak dlouhý cestě nám 6 km bohatě stačilo (proložili sme to pořádnejma honičkama tak sem měl v nohách víc než panička, to je jasný). Po příchodu do kempu sem zblajznul véču, ochutnal i véču od Vendulky a pak zapad do stanu a chrněl až do rána :-). Druhý den už byl teda náročnější. Šlapali jsme na Pravčickou bránu a pak se vypravili do soutěsek. Poslušně hlásím, že jsem jel i na lodičce-moc si nepamatuju, protože jsem v ní usnul ale to nevadí :-). celkem nám cesta trvala asi 7 hodin takže sem byl drobátko ušlej. Po příchodu do kempu jsem s sebou plác do trávy a koukal, jak lidi balí (eště že nemám ruce). Tak si tak ležim a najednou koukam a panička nikde. Okamžitě jsem vyrazil jí hledat, čumák na zemi a než mi stih ten muj dozorce zarazit, už sem si to mastil pryč. No jasně že sem jí našel... Došel sem si pro ní na záchodky, i když byly dámský... Strčil sem jí hlavu pode dveřma no ta koukala jakej sem šikulka že sem jí našel :-). A pak už se jelo dom. Stavělo se taky, ale cesta mi ubíhala mnohem rychlejš, protože sem byl utahanej a většinu cesty jsem chrněl... Jako důkaz přikládá panička  fotečky :-)