Setkání ČSP 7.-9. září

10.09.2012 18:54

Tak sem byl na setkání českých strakatých psů. No bylo nás tam opravdu požehnaně... Prý asi 90 pejsků a jejich doprovod v počtu cca dvojnásobném. Moc se nám tam s paničkou líbilo, mně nejvíc asi 3 hodinová procházka, ty já moc rád a pak taky hraní s kámošema... První den jsem lítal po place s ostatníma kámošema a pořádně si to užíval. Druhej den byla procházka a pak následoval coursing (honění za střapečkem po vzoru chrtů). No já přeci nejsem chrt a už vůbec ne lovec že-kvůli nějakýmu střapci se nepřetrhnu, šel sem za nim tak 3 metry, pak se otočil po paničce a radši běžel za ní :-). Pak následovala přednáška o výcviku psů tak to sem tam polehával s paničkou a ona poslouchala. Pak sme měli chvili pauzu na napití. Já sem si ale zalez do svý boudičky a odmít jít na další program (překážkovou dráhu) tak mi panička dala pohov a moh sem vyspávat :-). V neděli se nacvičovalo na výstavu, což pro nás bylo docela důležitý, když za 14 dní následovala výstava v Mladé Boleslavi spojená s mou bonitací. Dozvěděli sme se spoustu věcí a hned si to vyzkoušeli. 

To, že se někam jede, sem zjistil hned... panička mi začala skládat boudičku a tu já tuze rád... tak sem si do ní vlez-jestli stojí jak má, mi netrápí... viz. foto níže

zničili mi domeček... 

tady vyplazuju jazyk na Denyho :-) - vedle mě sedí Dorča heč :-) 

čmuchanda na procházce

tady jsem s Denym :-)

před odjezdem ze setkání mi složili boudičku tak sem se usídlil ve skříni...