Co už umím

10.12.2011 09:15

Protože jsem chodil na cvičák a moc se mi tam líbilo, tak umím pár věcí (a nejen ze cvičáku):

  • sedni
  • lehni
  • vstaň
  • dej pac, druhou
  • ke mně (s předsednutím)
  • k noze (přiřazení, chůze u nohy-ta mi teda moc neba), obraty-čelem vzad mi teda zatim moc nejde ale nacvičujem to)
  • zůstaň (odložení vleže už celkem slušný)
  • čekej (zarazim tak jak sem a čekam co bude dál)
  • hačí (sedim na prdelce a přední nožky nahoře)
  • otoč (otočka proti směru hodinových ručiček)
  • sudy (válim sudy)
  • chcípni (padnu na bok)
  • dokola (obejdu paničku)
  • slalom (jdu slalom při chůzi mezi nohama)
  • plazit (kousek se plazim)
  • vpřed (zatim zábavná hra kdy vyrážim vpřed za připravenou mlskou)
  • noha (obkroužim paničky nohu)
  • paciny (sedim na zadku a dam obě packy paničce na ruku)
  • štěkej (zatím ladíme, občas mi nějak nejde vydat ten správnej zvuk a dělám že štěkám, ale nic neni slyšet)

Jinak za mňamku udělam všechno, stačí mi navádět rukou a přetrhnul bych se :-)